Something's
always happening!


Development is never stops, with 40 years of experience, we continue to envision our journey continuously striving for innovation.

Smile palancsinták az URBAN kínálatában! 


Megújult csomagolással, Urban logó alatt kapható a boltokban a Smile palacsinta, amely amerikai típusú palacsinta: finom és puha tészta, ízletes, krémes töltelékkel a közepén. Összesen 7 változatban kapható: töltetlen, vanilíás, sárgabarackos, epres, mogyorós, kakakós, dupla-kakaós. A palacsinta eredete az ókorba nyúlik vissza, az egyik legkorábbi eredetű széles körben használt- készített gabonaétel volt. Magyarországon az első palacsinta receptek az erdélyi fejedelemség főszakácsának 16. században megírt szakácskönyvében található meg. Az ekkoriban fogyasztott palacsintát eltérően a mai desszertként fogyasztott változatához sósan pirított szalonna szeletekkel, és káposztával fogyasztották, a hideg hónapok alatt laktató főételként tálalták.  Számos nemzet vallja a saját specialitásának, és az összetevői országonként változnak. Amerikában az 1700-as évek végén honosodott meg a palacsinta, az alaprecept sokat tökéletesedett és rövidesen a legnépszerűbb ételek közé tartozott. Az amerikai palacsinta abban különbözik a közép-európában sütött palacsintáktól, hogy kisebb az átmérője, és vastagabb szellősebb tésztából állítják elő.

Hangot adni a Magyar Menyasszonynak!


Óriási érdeklődés kíséri a Magyar Menyasszony kiállítást a Nemzeti Múzeumban. És hogy miért is léptünk mi is be a támogatói közé?
A kiállítás a mélyére ás a női léleknek, a női sorsokon keresztül mutatja be miről álmodott egy menyasszony az elmúlt 500 év alatt, mit ér és ért vajon egy nő és mit egy házasság. Bemutatja a menyasszonyt: mint nőt hogyan alakította az őt körülvevő világ, és hogyan alakította ő a világot és a saját világát több száz éven át máig. A Múzeum ehhez a nemes küldetéshez keresett partnereket. Nem pusztán egy kiállítás támogatását kérték, hanem hogy segítsünk hangot adni a Nőnek, a Menyasszonynak! Olyan cégekkel együtt álltunk az ügy mellé, akiknek sokat számít a Nő, a történetmesélés és a támogatás, a fontos ügyek mellett való fellépés.
Örülünk, hogy a Johnnie Walker, a Helia-D és a Daalarna mellett mi is segíthetjük, hogy a világ is megismerje a magyar nőt, a magyar menyasszonyt!

Magyar Menyasszony támogatása


Megnyílt Luca napján a Magyar Menyasszony című kiállítás a Nemzeti Múzeumban, amelynek a létrejöttéhez mi is hozzájárultunk!
Örömmel támogattuk a Magyar Menyasszonyt a tervezésének pillanatától, a gyermekrajz pályázatán át a kiállítás megnyitóján is.
A több száz fős közönség ajándékai között szponzor társunk ajándéka mellett a különleges karácsonyi habos puszedlink is ott volt!
Mindenkinek ajánljuk figyelmébe a kiállítást, ahol velünk is találkozhatnak!

Adni jó!


Boldogok vagyunk, hogy idén sok gyermek mosolyához járulhattunk hozzá a Magyar Nemzeti Múzeumal szervezett közös akciónk keretében!
December 15-én a Magyar Református Szeretetszolgálat száz ózdi és debreceni gyermekkel vett részt a múzeumi ingyenes tárlatvezetéseken.
Ajándékcsomagjukban habos puszedlit, diós kiflit és kakaós perecet is találtak, az URBAN Édesség karácsonyi különlegességeit!
A Szeretetszolgálat munkatársai elmondták, hogy a vendégül látott gyermekek döntő többsége nem csupán a Nemzeti Múzeumban, de a fővárosban is most járt először, így valóban felejthetetlen élménnyel gazdagodhattak az idei adventben. Nagyszerű érzés, hogy ennyi gyermek mosolyához járulhattunk hozzá, és reméljük idén így még szebb lett a karácsonyuk!

Legyen idén még szebb a karácsony! címmel jótékonysági akciót támogattunk!


Cégünk az édességeinkkel járult hozzá, hogy több száz gyermek arcára varázsoljunk mosolyt, és érje őket különleges élmény!
A Magyar Nemzeti Múzeummal közös ünnepi akciót indítottunk, amelyhez iskolák, szervezetek, alapítványok, szeretetszolgálatok csatlakozhattak, akik szívesen vettek részt egy édes élményprogramon! A Múzeum ingyenes tárlatvezetésekkel, kincskereső programokkal, mi pedig Urban édesség ajándékcsomaggal vártuk a gyerekcsoportokat december 1. és 20. között! A múzeumpedagógusok változatos témákkal készülnek a 7-14 év között gyerekeknek. A tárlatvezetéseken megismerhették a múzeum kiállításait és izgalmas kutatófüzetek segítségével kincskereső programok is zajlottak.
Minden programhoz édesség ajándékcsomag járt! 40 éve készítünk saját receptúra szerint nápolyikat, teasüteményeket, parányokat, közülük állítjuk össze a csomagot.

A Nemzeti Múzeum mecénása lettünk!


Mi a közös az édességben és a kultúrában? Az, hogy mindkettő igazi örömforrás! Örömmel döntöttünk úgy, hogy mi is mecénássá válunk, és az ország első és legnagyobb múzeumát, a  Magyar Nemzeti Múzeumot  támogatjuk küldetésében! Magunk több évtizedes vállalatként fontosnak tartjuk a múltunkat, a saját történelmünket és a hagyományainkat. Ez is közösnek éreztük a Múzeummal, amely maga is adományozásból jött létre, és több mint 250 éve őrzi a nemzet örökségét, történelmét, kultúráját! A Mecénás oklevelet és kártyát ügyvezetőnk, Major Varga Éva vette át egy különleges Mecénás Szalon eseményen. Ezen túl is belekezdtünk valami nagyon újba, amiről egyre több hírt osztunk majd meg!

Átadtuk az új üzemcsarnokot Varga Mihály pénzügyminiszterrel


Ügyvezetőnk, Major Varga Éva az ünnepélyes átadón hangsúlyozta annak fontosságát, hogy az ország valamilyen szintig önellátó legyen az élelmiszerből, amihez fejlesztések kellenek. Varga Mihály pénzügyminiszter pedig arról beszélt, hogy aki beruház és fejleszt, az optimista, bízik abban, hogy a termékeire, szolgáltatásaira igény lesz. A pénzügyminiszter arra is kitért, hogy rövid- és középtávon mindenképpen számolni kell a háború gazdasági hatásaival, és mint mondta, átmenetileg fenn kell tartani az infláció csökkentése érdekében hozott intézkedéseket, mint az élelmiszerárak, a benzinár, a hitelkamatok korlátozása, vagy a rezsicsökkentés. Ügyvezetőnk az eseményen növekedésünk kulcsának azt nevezte, hogy megújulásra képes a társaság, és mint mondta, az innovációt segítik a most vásárolt berendezések.

We're on TV



We have joined the Hungarian Product initiative, so we are participating in a campaign to promote domestic products. In the commercial, our new Urban Crack bar plays the main role, which flies everyone out of reality... The commercials are already being played on television, and the point is that domestic is best!

New: Urban Crack


Urban Crack is our new pride, we can safely say that it is the best of our 40 years of operation!

It has everything that makes sweets delicious and special. It's a real experience, you have to taste it!

Urban Crack - break reality! Look for it in stores.

The new Love Free product line



Preserving our health has become an important topic lately, more than ever before. There is a growing demand for products without added sugar, and since nothing is more important to us than the needs of our customers, we have created our new Lovefree product line. These wafers are colorful and varied, and because we make them without added sugar, our customers are more free to integrate them into health-conscious lifestyles. Those who, for whatever reason, have difficulties with traditional sweets shouldn't give up delicious sweets either.

Ceremonious signature of a new investment


A technika gyorsan fejlődik, mi pedig a hagyományokra és a jó gyakorlatokra építve folyamatosan fejlesztjük nemzetközi színvonalú gyártósorainkat és válogatjuk a legjobb szakembereket munkatársainknak. Mindig komolyan vettük a minőségi munkát, 2011 óta szerepelünk sikeresen több gazdaságfejlesztési pályázaton is. 2021-ben ünnepélyes keretek között írhattunk alá támogatási szerződést Varga Mihály miniszterrel. A GINOP élelmiszeripart támogató pályázatán elnyert támogatásból új beszerzések valósulnak meg, így még hatékonyabbá válik a termelésünk.

We have renewed!


We have been perfecting our recipes for 40 years, watching the needs of our customers and the changing world. We do not just want to make delicacies, but we want to offer real happiness and become part of every day and holidays, using excellent domestic, high-quality ingredients and products. Our relationship with our customers and consumers is built on trust, a great responsibility that we take really seriously. There are things we would never change, but our appearance has changed to celebrate our 40 years, we have a new logo!


WANT TO JOIN OUR TEAM?

If you want to work in a good team and love sweets, apply to join us!


What we offer: Good working conditions, continuous professional support and opportunities for individual development, reimbursement of commuting expenses.


DID YOU KNOW?

Urban Sweets in numbers...

6380

Tons
of products per year

2931

Tons
of flour per year

139983

Kilogramm
kakaó évente

78173

Kilogramm
méz évente