Mindig történik valami!


A fejlődésből sosem elég, 40 év tapasztalatával az utunkat továbbra is folyamatos innovációra törekvéssel képzeljük el.

Új termékek gyerekeknek! URBAN KIDS


Ismét újdonsággal jelentkezünk, ezúttal a gyerekeknek kedveskedünk! Megjelentek a KIDS termékek!
Bízunk benne hogy a különleges ízű, krémes és ropogós csodák hamar a gyerekek kedvencei lesznek!
Az URBAN KIDS szeletek már kaphatók a boltokban sárkánygyümölcs és rágógumi ízben!

Smile palancsinták az URBAN kínálatában! 


Megújult csomagolással, Urban logó alatt kapható a boltokban a Smile palacsinta, amely amerikai típusú palacsinta: finom és puha tészta, ízletes, krémes töltelékkel a közepén. Összesen 7 változatban kapható: töltetlen, vanilíás, sárgabarackos, epres, mogyorós, kakakós, dupla-kakaós. A palacsinta eredete az ókorba nyúlik vissza, az egyik legkorábbi eredetű széles körben használt- készített gabonaétel volt. Magyarországon az első palacsinta receptek az erdélyi fejedelemség főszakácsának 16. században megírt szakácskönyvében található meg. Az ekkoriban fogyasztott palacsintát eltérően a mai desszertként fogyasztott változatához sósan pirított szalonna szeletekkel, és káposztával fogyasztották.  Számos nemzet vallja a saját specialitásának, és az összetevői országonként változnak. Amerikában az 1700-as évek végén honosodott meg, az alaprecept sokat tökéletesedett és rövidesen a legnépszerűbb ételek közé tartozott. Abban különbözik a közép-európában sütött palacsintáktól, hogy kisebb az átmérője, és vastagabb szellősebb tésztából állítják elő.

Hangot adni a Magyar Menyasszonynak!


Óriási érdeklődés kíséri a Magyar Menyasszony kiállítást a Nemzeti Múzeumban. És hogy miért is léptünk mi is be a támogatói közé?
A kiállítás a mélyére ás a női léleknek, a női sorsokon keresztül mutatja be miről álmodott egy menyasszony az elmúlt 500 év alatt, mit ér és ért vajon egy nő és mit egy házasság. Bemutatja a menyasszonyt: mint nőt hogyan alakította az őt körülvevő világ, és hogyan alakította ő a világot és a saját világát több száz éven át máig. A Múzeum ehhez a nemes küldetéshez keresett partnereket. Nem pusztán egy kiállítás támogatását kérték, hanem hogy segítsünk hangot adni a Nőnek, a Menyasszonynak! Olyan cégekkel együtt álltunk az ügy mellé, akiknek sokat számít a Nő, a történetmesélés és a támogatás, a fontos ügyek mellett való fellépés.
Örülünk, hogy a Johnnie Walker, a Helia-D és a Daalarna mellett mi is segíthetjük, hogy a világ is megismerje a magyar nőt, a magyar menyasszonyt!

Magyar Menyasszony támogatása


Megnyílt Luca napján a Magyar Menyasszony című kiállítás a Nemzeti Múzeumban, amelynek a létrejöttéhez mi is hozzájárultunk!
Örömmel támogattuk a Magyar Menyasszonyt a tervezésének pillanatától, a gyermekrajz pályázatán át a kiállítás megnyitóján is.
A több száz fős közönség ajándékai között szponzor társunk ajándéka mellett a különleges karácsonyi habos puszedlink is ott volt!
Mindenkinek ajánljuk figyelmébe a kiállítást, ahol velünk is találkozhatnak!

Adni jó!


Boldogok vagyunk, hogy idén sok gyermek mosolyához járulhattunk hozzá a Magyar Nemzeti Múzeumal szervezett közös akciónk keretében!
December 15-én a Magyar Református Szeretetszolgálat száz ózdi és debreceni gyermekkel vett részt a múzeumi ingyenes tárlatvezetéseken.
Ajándékcsomagjukban habos puszedlit, diós kiflit és kakaós perecet is találtak, az URBAN Édesség karácsonyi különlegességeit!
A Szeretetszolgálat munkatársai elmondták, hogy a vendégül látott gyermekek döntő többsége nem csupán a Nemzeti Múzeumban, de a fővárosban is most járt először, így valóban felejthetetlen élménnyel gazdagodhattak az idei adventben. Nagyszerű érzés, hogy ennyi gyermek mosolyához járulhattunk hozzá, és reméljük idén így még szebb lett a karácsonyuk!

Legyen idén még szebb a karácsony! címmel jótékonysági akciót támogattunk!


Cégünk az édességeinkkel járult hozzá, hogy több száz gyermek arcára varázsoljunk mosolyt, és érje őket különleges élmény!
A Magyar Nemzeti Múzeummal közös ünnepi akciót indítottunk, amelyhez iskolák, szervezetek, alapítványok, szeretetszolgálatok csatlakozhattak, akik szívesen vettek részt egy édes élményprogramon! A Múzeum ingyenes tárlatvezetésekkel, kincskereső programokkal, mi pedig Urban édesség ajándékcsomaggal vártuk a gyerekcsoportokat december 1. és 20. között! A múzeumpedagógusok változatos témákkal készülnek a 7-14 év között gyerekeknek. A tárlatvezetéseken megismerhették a múzeum kiállításait és izgalmas kutatófüzetek segítségével kincskereső programok is zajlottak.
Minden programhoz édesség ajándékcsomag járt! 40 éve készítünk saját receptúra szerint nápolyikat, teasüteményeket, parányokat, közülük állítjuk össze a csomagot.

A Nemzeti Múzeum mecénása lettünk!


Mi a közös az édességben és a kultúrában? Az, hogy mindkettő igazi örömforrás! Örömmel döntöttünk úgy, hogy mi is mecénássá válunk, és az ország első és legnagyobb múzeumát, a  Magyar Nemzeti Múzeumot  támogatjuk küldetésében! Magunk több évtizedes vállalatként fontosnak tartjuk a múltunkat, a saját történelmünket és a hagyományainkat. Ez is közösnek éreztük a Múzeummal, amely maga is adományozásból jött létre, és több mint 250 éve őrzi a nemzet örökségét, történelmét, kultúráját! A Mecénás oklevelet és kártyát ügyvezetőnk, Major Varga Éva vette át egy különleges Mecénás Szalon eseményen. Ezen túl is belekezdtünk valami nagyon újba, amiről egyre több hírt osztunk majd meg!

Átadtuk az új üzemcsarnokot Varga Mihály pénzügyminiszterrel


Ügyvezetőnk, Major Varga Éva az ünnepélyes átadón hangsúlyozta annak fontosságát, hogy az ország valamilyen szintig önellátó legyen az élelmiszerből, amihez fejlesztések kellenek. Varga Mihály pénzügyminiszter pedig arról beszélt, hogy aki beruház és fejleszt, az optimista, bízik abban, hogy a termékeire, szolgáltatásaira igény lesz. A pénzügyminiszter arra is kitért, hogy rövid- és középtávon mindenképpen számolni kell a háború gazdasági hatásaival, és mint mondta, átmenetileg fenn kell tartani az infláció csökkentése érdekében hozott intézkedéseket, mint az élelmiszerárak, a benzinár, a hitelkamatok korlátozása, vagy a rezsicsökkentés. Ügyvezetőnk az eseményen növekedésünk kulcsának azt nevezte, hogy megújulásra képes a társaság, és mint mondta, az innovációt segítik a most vásárolt berendezések.

Benne vagyunk a tévében



Csatlakoztunk a Magyar Termék kezdeményezéséhez, így részt veszünk a hazai termékeket népszerűsítő kampányban. A reklámban az új Urban Crack szeletünké a főszerep, ami kirepít mindenkit a valóságból... A reklámokat már játszák a televízióban! A lényeg pedig, hogy a hazai az igazi!

Újdonság: Urban Crack


Az Urban Crack új büszkeségünk, nyugodtan mondhatjuk, hogy 40 éves működésünk legjobbja!

Minden benne van, amitől finom és különleges lehet egy édesség. Igazi élmény, muszáj megkóstolni!

Urban Crack – törd meg a valóságot! Keresd a boltokban!

Új Love Free termékcsalád



Ma egészségünk megőrzése előtérbe került, jobban mint korábban bármikor. Egyre nagyobb az igény a hozzáadott cukor nélküli termékekre, és mivel számunkra a vevők igényeinél nincs fontosabb, megalkottuk az új Lovefree termékcsaládunkat. Ezek a nápolyik színesek és változatosak, és mivel hozzáadott cukor nélkül készítjük őket, vásárlóink szabadabban illeszthetik be egészségtudatos életmódokba is. Azoknak sem kell lemondani a finom édességről, akiknek bármilyen okból a hagyományos édességek nehézséget jelentenek.

Ünnepélyes aláírás új beruházásról


A technika gyorsan fejlődik, mi pedig a hagyományokra és a jó gyakorlatokra építve folyamatosan fejlesztjük nemzetközi színvonalú gyártósorainkat és válogatjuk a legjobb szakembereket munkatársainknak. Mindig komolyan vettük a minőségi munkát, 2011 óta szerepelünk sikeresen több gazdaságfejlesztési pályázaton is. 2021-ben ünnepélyes keretek között írhattunk alá támogatási szerződést Varga Mihály miniszterrel. A GINOP élelmiszeripart támogató pályázatán elnyert támogatásból új beszerzések valósulnak meg, így még hatékonyabbá válik a termelésünk.

Megújultunk!


40 éve tökéletesítjük receptjeinket, figyeljük vásárlóink és a változó világ igényeit. Nem pusztán finomságokat akarunk készíteni, hanem kiváló hazai, minőségi alapanyagok felhasználásával, igazi boldogságot adó termékekkel szeretnénk a hétköznapok és az ünnepek részévé válni. Vásárlóinkkal és fogyasztóinkkal való kapcsolatunk bizalomra épül, ez nagy felelősséggel jár, amelyet mi igazán komolyan veszünk. Van amin soha nem változtatnánk, de a külsőnk így 40 éves korunkra most megváltozott, új logónk lett!


CSATLAKOZNÁL CSAPATUNKHOZ?

Ha szeretnél jó csapatban dolgozni és szereted az édességeket, jelentkezz hozzánk!


Amit kínálunk: Jó munkakörülmények, folyamatos szakmai támogatás és fejlődési lehetőség, munkába járás költségtérítése.


TUDTA-E?

Az Urban Édességek számokban...

6380

Tonna
készsütemény évente

2931

Tonna
liszt évente

139983

Kilogramm
kakaó évente

78173

Kilogramm
méz évente